Tarnów dn. 09.12.2020 r.
INFORMACJA O WYBORZE NAJKORZYSTNIEJSZEJ OFERTY
Dotyczy: przetargu nieograniczonego na dostawę pn. „Zakup autobusu przystosowanego
do przewozu osób niepełnosprawnych dla OOR w Jadownikach Mokrych” – w ramach projektu dofinansowanego ze środków Państwowego Funduszu Rehabilitacji Osób Niepełnosprawnych w ramach obszaru D realizacji programu pn. Program wyrównywania różnic między regionami III.
Proces przetargowy prowadzony zgodnie z procedurą przewidzianą w polskiej ustawie z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2019 r., poz. 1843 ze zm.).
Numer ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: 614862-N-2020 z dn.24.11.2020 r.
Ogłoszenie o zamówieniu – dostawy
Zamawiający, tj. Caritas Diecezji Tarnowskiej działając na podstawie art. 92 ust. 1 Ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. – Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2019 r. poz. 1843) informuje, że wybrana została jako najkorzystniejsza oferta na podstawie kryteriów oceny określonych w SIWZ oferta Wykonawcy:
TRUCK EXPORT-IMPORT WYNAJEM SP. Z O.O.
Żurawia 43/201
00-680 Warszawa
Cena oferty brutto: 268.140,00 (słownie: dwieście sześćdziesiąt osiem tysięcy sto czterdzieści złotych 00/100)
INFORMACJA Z OTWARCIA OFERT
dla przetargu nieograniczonego na dostawę pn. „Zakup autobusu przystosowanego
do przewozu osób niepełnosprawnych dla OOR w Jadownikach Mokrych”
Proces przetargowy prowadzony zgodnie z procedurą przewidzianą w polskiej ustawie z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2019 r., poz. 1843 ze zm.).
Numer ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: 614862-N-2020 z dn.24.11.2020 r.
Wspólny słownik zamówień (CPV):
34120000-4 Pojazdy silnikowe do transportu 10 lub więcej osób
34121000-1 Autobusy i autokary
Ogłoszenie o zamówieniu – dostawy
Termin składania ofert: do 09.12.2020 r. godz. 12.10
Termon otwarcia ofert: 09.12.2020 r. godz. 12.30
Lista złożonych ofert wg kolejności wpływu:
Lp. |
Nazwa i adres wykonawcy |
Wartość |
Okres gwarancji mechanicznej |
1. |
ELEGANTBUS Józef Jabłoński |
312.420,00 |
24 miesiące |
2. |
CMS Auto Sp. z o.o. |
275.520,00 |
48 miesięcy |
3. |
BUS FACTORY SP. Z O.O. SP. K. ul. Przemysłowa 56 |
299.900,00 |
24 miesiące |
4. |
TRUCK EXPORT-IMPORT WYNAJEM SP. Z O.O. |
268.140,00 |
48 miesięcy |
Kwota, jaką Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia |
300.000,00 |
min. 24 miesiące |
SIWZ
Formularz oferty
Opis przedmiotu zamówienia
Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu
Oświadczenie (grupa kapitałowa)
Wzór umowy
Oświadczenie wykonawcy
Odpowiedzi na zapytania dotyczące postępowania 1/11/P/CDT/2020 zakup autobusu.
1. Czy zamawiający dopuści pojazd o tonażu 5,5 tony?
Odpowiedź:
Zamawiający nie dopuści pojazdu o tonażu 5,5 tony.
2. Czy zamawiający dopuści pojazd pozbawiony funkcji ECO Start-Stop?
Odpowiedź:
Zamawiający nie dopuści pojazdu pozbawionego funkcji ECO Start-Stop.
3. Czy zamawiający dopuszcza fotel kierowcy komfortowy nieresorowany?
Odpowiedź:
Zamawiający nie dopuszcza fotela kierowcy komfortowego nieresorowanego.
4. Czy zamawiający dopuści do postępowania pojazd wyposażony w manualną skrzynię biegów?
Odpowiedź:
Zamawiający nie dopuści do postępowania pojazdu wyposażonego w manualną skrzynię biegów.
5. Czy zamawiający dopuści do postępowania autobus, gdzie pojazd bazowy (półprodukt) został wyprodukowany w 2019 roku, natomiast zabudowa zostanie wykonana w 2020 r., co zostanie potwierdzone Świadectwem Zgodności WE pojazdu kompletnego (tzw. homologacja 2 etapu)?
Odpowiedź:
Zamawiający nie dopuści do postępowania autobusu, gdzie pojazd bazowy (półprodukt) został wyprodukowany w 2019 roku, natomiast zabudowa zostanie wykonana w 2020 r., co zostanie potwierdzone Świadectwem Zgodności WE pojazdu kompletnego (tzw. homologacja 2 etapu).
6. Czy zamawiający dopuści do postępowania pojazd o dopuszczalnej masie całkowitej (DMC) do 5500 kg?
Odpowiedź:
Zamawiający nie dopuści do postępowania pojazdu o dopuszczalnej masie całkowitej (DMC) do 5500 kg.
7. Co zamawiający rozumie pod opisami „oświetlenie LED w listwach wejściowych do pojazdu- proszę o doprecyzowanie, czy zamawiającemu chodzi o listwy świetlne LED montowane na krawędzi stopni wejściowych do autobusu, czy może umieszczone w innym miejscu?
Odpowiedź:
Zamawiającemu chodzi o listwy świetlne LED montowane na krawędzi stopni wejściowych do autobusu.
8. Czy Zamawiający dopuści do postępowania pojazd wyposażony w listy świetlne LED sufitowe przez całą długość przestrzeni pasażerskiej oraz oświetlenie LED w półkach bagażowych zamiast halogenów sufitowych przez całą długość pojazdu?
Odpowiedź:
Zamawiający nie dopuści do postępowania pojazdu wyposażonego w listy świetlne LED sufitowe przez całą długość przestrzeni pasażerskiej oraz oświetlenie LED w półkach bagażowych zamiast halogenów sufitowych przez całą długość pojazdu.
9. Wykonawca prosi o prawidłowe określenie normy emisji spalin EURO. Podana zał. 2 do SIWZ norma emisji spalin nie odnosi się do autobusów, a do pojazdów osobowych i lekkich dostawczych.
Odpowiedź:
Wersja silnika Euro VI.
10. Zamawiający określił z Zał. nr 5 do SIWZ wymóg ubezpieczenia OC pojazdu.. etc.
Odpowiedź:
W dniu wczorajszym opublikowana została odpowiedź na tożsame pytanie – zapis dotyczący ubezpieczenia OC został już wykreślony z załącznika nr 5 do SIWZ:
Zamawiający zmienia punkt §4 punkt 9, który otrzymuje następujące brzmienie:
- W dniu przekazania przedmiotu umowy Zamawiającemu, Wykonawca przekaże niezbędne dokumenty do rejestracji i eksploatacji autobusu, między innymi:
- fakturę sprzedaży,
- świadectwo homologacji,
- książkę gwarancyjną pojazdu,
- książkę serwisową pojazdu,
- kartę pojazdu,
- instrukcję obsługi w języku polskim.
11. Wykonawca wnosi o zmianę konstrukcji postanowień SIWZ w p. 15.1 w zakresie innych niż cena kryteriów oceny ofert… etc.
Odpowiedź:
W dniu wczorajszym opublikowana została odpowiedź na tożsame pytanie:
Zamawiający zmienia ww. zapis w SWIZ, który w p. 15.1 otrzymuje brzmienie:
15.1. Oceny ofert dokona komisja, która w pierwszej kolejności oceni, czy Wykonawcy, którzy złożyli oferty, nie podlegają wykluczeniu z postępowania, a następnie oceni, czy oferty nie podlegają odrzuceniu. Zamawiający będzie oceniał oferty na zadania według następującego kryterium:
Lp. |
Nazwa kryterium |
Waga |
1 |
Wartość oferty (cena) |
80 % |
2 |
Okres gwarancji mechanicznej |
20 % |
1.Wartość oferty (cena) – waga kryterium 80% - odpowiada 80 punktom.
Punkty dla ofert ustalane będą wg poniższego wzoru:
najniższa cena oferowana |
x 80 punktów |
cena badanej oferty |
2.Punkty w kryterium Okres gwarancji mechanicznej przyznawane będą według zasad:
1) Zaoferowanie pojazdu z okresem gwarancji mechanicznej o 12 m-cy dłuższym niż minimalny wymagany przez Zamawiającego tj. 36 m-cy – 10 %
2) Zaoferowanie pojazdu z okresem gwarancji mechanicznej o 24 m-cy dłuższym niż minimalny wymagany przez Zamawiającego tj. 48 m-cy – 20%
Zamawiający dokonał również publikacji w BZP Ogłoszenia o zmianie ogłoszenia w ww. zakresie pod nr 540239492-N-2020
11. Czy Zamawiający dopuści do postępowania pojazd wyposażony w system multimedialny zawierający radio 2-DIN z wyświetlaczem dotykowym, nawigacją satelitarną, usb, wzmacniaczem oraz mikrofonem na kablu oraz dodatkowo wyposażony w radio 1-DIN z napędem CD umożliwiający odtwarzanie płyt CD?
Odpowiedź:
Zamawiający dopuści do postępowania pojazd wyposażony w system multimedialny zawierający radio 2-DIN z wyświetlaczem dotykowym, nawigacją satelitarną, usb, wzmacniaczem oraz mikrofonem na kablu oraz dodatkowo wyposażony w radio
1-DIN z napędem CD umożliwiający odtwarzanie płyt CD.
12. Czy Zamawiający dopuści do postępowania pojazd bez funkcji ECO Start-Stop oraz wyposażony w alternator 180A. Brak układu ECO Start-Stop powoduje, że producent standardowo montuje alternator 180A.
Odpowiedź:
Zamawiający dopuści do postępowania pojazd bez funkcji ECO Start-Stop oraz wyposażony w alternator 180A.
(W przypadku pojazdu z funkcją ECO Start-Stop - pozostaje alternator 200A)
Wyjaśnienia do przedstawionych wniosków.
1. Ocena złożonych ofert.
Wg zapisu w SIWZ (p. 15.1) Zamawiający ocenę jakości wyrobu oraz dodatkowego wyposażenia przeprowadzi metodą uznaniową.
Proszę o zmianę tego zapisu. Kryteria oceny oferty muszą być jasne i zrozumiałe. Wykonawca musi wiedzieć ile punktów otrzyma za poszczególny element oceniany.
Zamawiający musi podać w SIWZ w jaki sposób i wg jakiego wzoru będzie oceniał oferty.
Metoda uznaniowości jest niedopuszczalna i stanowi rażące naruszenie przepisów ustawy Prawo zamówień publicznych.